Մայենի․ հաշվեպատում

Ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։

Իմ ամենասիրելի նախագիծը «Կարդում ենք արևմտահայերեն»։

Ես կատարել եմ բազմաթիվ առաջադրանքներ «Գործնական քերականությունից»։

Ես մասնակցել եմ դեկտեմբերյան ֆլեշմոբին։ Ինձ համար ամենատպավորված դարձվածքը հետևյալն է․

 «Ականջին օղ անել» արտահայտությունը։

Ինձ համար ամենահետաքրիքիրը մայրենի առարկայից եղել է բանաստեղծությունների ուսուցումը։ Քանի որ դա ինձ համար հեշտ է եղել սովորել։

Ես այս ուսումնական շրջանում գիրք չեմ կարդացել, բայց կարդացել եմ բազմաթիվ հեքիաթներ և պատմություններ։

Մայրենիի առաջադրանքները ես կարատում եմ ինքնուրույն, և ոչ ոք ինձ չի օգնում, բայց մեկ-մեկ ինձ օգնում է իմ մայրիկը։

Ես սիրով սովորում եմ բանաստեղծությունները։ Ինձ դուր չեն գալիս գործնական քերկանության առաջադրանքները։

Ես ձմռանը ստեղծագործական աշխատանքներ չեմ կատարել, բայց աշնանը կատարել եմ ստեղծագորական աշխատանք՝ «Գայլամարդ»։

Առաջին ուսումնական շրջանի աշխատանքները տե՛ս ներքևում՝

Վիլյամ Սարոյան:«Պատերազմը»

Մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ

Իմ հորինած առակը: Բաղտավոր անբաղտը

Գիտելիքի օր

Մեդիա ուրբաթ

Արագածին

Ուսումնական աշուն. մայրենի

Ը ձայնավորի ուղղագրությունը

Ծիրանի Ծառ

Ճանապարհ ձայնագրություն

Ճանապարհ

Ժայռից մասուր է կաթում

Հունձք կը ժողվեմ…

Համո Սահյան: «Իմ պապը»

Մայրենի

Ամենապիտանի բանը

Գայլն ու Սոխակը

Մեր Էպոսը «Սասունցի Դավիթ» հատված միասնական ընթերցում։

Արագածին ձայնագրություն

Հարցեր գրողին

Սարի լռություն

Կարդում ենք արևմտահայերեն

Խստաշունչ ձմեռը և ցնցոտիավոր ծերունին

Կոչական

Գործնական աշխատանք

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով